Otsikko

Case-kertomus: Merirosvot Juhlapalvelu

Yhteistyössä ElämysLahjojen kanssa syntyi kokonaan uusia tuoteryhmiä

Merirosvot Juhlapalvelu tuottaa erityyppisiä ohjelmapalveluita erikokoisille ryhmille.

Yhteistyömme ElämysLahjojen kanssa alkoi syksyllä 2010, jolloin ensimmäiset elämyslahjamme tulivat myyntiin. Vuosien varrella valikoimaa on kasvatettu, ja tällä hetkellä myynnissä on 19 järjestämäämme elämystä. Tämä näkyy myyntitilastoissa.

Paitsi myynnin kasvattamista, yhteistyö ElämysLahjojen kanssa on tuonut mukanaan kokonaan uusia tuoteryhmiä. Näiden uusien tuoteryhmien markkinointi omilla nettisivuillamme on hankalaa, koska kyseiset tuotteet eivät ole meidän pääsegmentissämme. Yhteistyön kautta pystyimme lanseeraamaan uuden kohdennetun myyntikanavan, josta ihmiset löytävät nämä tuotteet paremmin.

Viime vuonna olemme yhdessä ElämysLahjojen kanssa osallistuneet GIMME-Liikelahjat -messuihin sekä toteuttaneet yhteisen joulukampanjan. Pienenä yrityksenä olemme jatkossakin kiinnostuneita yhteismarkkinoinnista, koska konseptimme sopivat todella hyvin yhteen ja yhteismarkkinointi tuntuu luontevalta ja toimivalta.

Olen ollut täysin tyytyväinen yhteistyöhön. Palvelun käyttö on mielestäni erittäin helppo ja toimiva, samoin laskutus. Tuotteet ovat näkyvästi esillä ja kaikki tarvittavat muutokset saadaan aikaan lyhyellä viiveellä ja vaivatta, kiitos tehokkaan asiakaspalvelun. 

"Suosittelen!"

Haastateltu: Tony Laakso (Merirosvot Juhlapalvelu)
Haastattelija: Anna Ivanisova, ElämysLahjat.fi